Hoofdmenu:
Persoonlijke opbergruimte
In de lerarenkamer heeft elke leerkracht een eigen lade op naam.
Een kastje kan aangevraagd worden.
Sleutels
De lokalen worden gesloten bij het verlaten van het lokaal.
Sleutels worden aangevraagd via een aanvraagformulier met vermelding van welke lokalen.
Aanvraagprocedure voor sleutels:
Het hiervoor bestemde formulier is beschikbaar op Smartschool (Intradesk).
Het ingevulde formulier stuur je door naar: directie@piva-oudenaarde.be en economaat@piva-oudenaarde.be. Na goedkeuring wordt er getekend voor ontvangst bij de technisch assistent.
Werkschriften
Iedere leerkracht kan een minimumpakket voor zijn lessen samenstellen: dit is een overzicht van de materialen waarover de leerling in zijn/haar lessen moeten beschikken. Aanvragen voor werkschriften na overleg met de directeur en de financieel verantwoordelijke (rekenkundige).
Een overzicht en een handleiding voor de bestelling van de werkschriften is te vinden op de website van de school.
De leerlingen bestellen de werkschriften bij de firma Iddink. De werkschriften dienen betaald via overschrijving na levering thuis.
Agenda van de leerlingen
Te laat komen
Algemene aanvraagprocedure
Bv: producten, didactisch en verbruiksmateriaal, ...
Het hiervoor bestemde formulier is beschikbaar op Smartschool (Intradesk).
Het ingevulde formulier stuur je door naar: directie@piva-oudenaarde.be, economaat@piva-oudenaarde.be, tac@piva-oudenaarde.be en/of ta@piva-oudenaarde.be
We onderscheiden de aanvragen voor haarzorg en esthetische lichaamsverzorging:
Aanvragen haarzorg naar:
directie@piva-oudenaarde.be
tac@piva-oudenaarde.be
Aanvragen esthetische lichaamsverzorging naar:
directie@piva-oudenaarde.be
ta@piva-oudenaarde.be
Enkel voor de praktijkvakken
In elke praktijkklas is het nodige werkmateriaal voorzien.
In de bergingen bevinden zich kasten met producten. Afspraken hieromtrent worden met de betreffende leerkrachten onderling gemaakt.
Elke leerling beschikt over een materialenzak.